lauantai 19. heinäkuuta 2014

Ufoja ja uusia käsityösivuja blogiin


Käsityörintamalle ei kuulu oikeastaan mitään uutta, sillä olen pakertanut keskeneräisten töiden kimpussa. Hiki on virrannut, kun olen yrittänyt tikata käsin sinistä esikoisen peittoa. Käsin tikatessa majottaudun sängylle läppäri seuranani ja olen puolittain peiton alla. Hiki virtasi silloinkin, kun ompelin ompelukoneen avulla kasaan Salmiakkiruutuja-peiton etuosaa. Tietysti helle tuo omat rajoitteensa, mutta oli siinä mukana tuskanhikeäkin, kun yritin saada punaisen taustakankaan taipumaan tahtoni alla epäsymmetrisen vasemman alakulman kohdalla.

Olen lisännyt blogiini uusia sivuja. Toisella sivulla on nimensä mukaan  muita käsitöitä (kuin tilkkutöitä). Toinen sivu sai nimekseen Tilkkuilutarvikkeita. Sinne kerään tilkkuiluun liittyviä linkkejä. Olisi näköjään aika ruveta hyödyntämään nettikangaskauppjen tarjontaa. Kävin nimittäin torstaina Eurokankaassa ja totesin senhetkisen tikkutyökangastilanteen aika onnettomaksi - täällä mainitsemani kassialennus taas oli melkoisen masentava. Havaintoni ovat torstailta enkä tietenkään voi tietää, miten ihania kankaita oli tarjolla maanantaina, ihan alussa.

Minun piti äkkiä heittää sivulle nettikangaskauppoja ja ruveta sitten tekemään ihan muuta. Toisin kuitenkin kävi. Sain pari vaivaista linkkiä kasaan, sillä minun oli ihan pakko ruveta netti-ikkunaostoksille. Selasinkin miltei kaikki tilkkutyökankaat läpi. Hyvä, että en kuitenkaan ruvennut ostoksille. Teki mieli tehdä runsaasti heräteostoksia, mutta maltoin kuitenkin mieleni vielä. Tein kiltisti ostoslistan ja palaan asiaan sitten, kun pahimmat mieliteot laantuvat. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti